Selamat Datang ke Blog Mamatuk

Blog nie ambo setup untuk semua adik beradik dan sedara mara yang nak tahu status kesihatan Ma kita. Tapi diselitkan juga cerita2 lain yang dekat dihati ambo. Jadi terima kasih kerana concern anda semua dan melawat blog ini. Kalu ada salah silap maaf deh.

Monday, April 11, 2011

Ready to be warded

Update 2 (12/4/11): Selisih ngan Dr Jaswant dlm lift masa gi lunch ngan Jah tadi. Katanya hari ini buat angio ngan Dr Rosli. Dia kata kalau tak muat TAVI tu mungkin kena buat incision on the left side of the rib cage masa TAVI nanti. Tanya jugak dia tentang satu lagi valve yang bocor (mitral). Kata Dr Jaswant kalau tak severe sangat dia takkan sentuh, kalau severe sangat baru kena buat procedure for replacement. Caranya akan di tentukan masa angio hari nie

Update 1: Warded in room A220. Visiting hours 10am till 2pm and 4.30pm till 8 pm. Tie forced upgrade bilik. Sekarang bilik sorang2 lengkap dengan TV dan katil khas untuk yang menunggu..(bukan 'penunggu' ya..)

Mamatuk dah bersiap sedia untuk ke IJN for the TAVI assessment procedure. Expected to be warded for two nights. As always hoping for positive outcome.

1 comment:

  1. Sama-samalah kita berdoa dan sembahyang hajat semoga dimudahkan Allah prosedur rawatan dan keselamatan,kesejahteraan sepanjang proses rawatan sehinggalah keproses pemulihan.semoga mamatuk dipanjangkan umur dengan kesihatan yang baik berterusan supaya kita semua dapat terus menikmati momen2 indah ini lebih lama lagi.
    Insyaallah.

    ReplyDelete