Selamat Datang ke Blog Mamatuk

Blog nie ambo setup untuk semua adik beradik dan sedara mara yang nak tahu status kesihatan Ma kita. Tapi diselitkan juga cerita2 lain yang dekat dihati ambo. Jadi terima kasih kerana concern anda semua dan melawat blog ini. Kalu ada salah silap maaf deh.

Friday, April 8, 2011

Monday admit for TAVI angio

Dah jumpa doktor Jaswant Dhillon. Tak percaya ini dr Singh..rupa macam org melayu dan cakap pun perfect malay. Kena dua tiga kali tengok kad nama nak confirm
The serious part is this...dr cakap kalau dalam setahun tak buat biasa nya pesakit akan meninggal..(part nie ambo cakap org putih lah ngan doktor). Berita baik nya doktor akan explore TAVI dan kalau sesuai akan buat TAVI. Kalau tak sesuai akan buat open heart. Pesakit above 70 ada risisko lebih tinggi untuk open heart..tapi misti dibuat.
Jadi sekarang proses explore untuk TAVI..Monday 12/4 nie admit di IJN untuk buat angio...ini nak tengok kesesuain dan sizing. Kalau sesuai akan buat TAVI dlm masa sebulan dua nie. Dr cakap IJN dh buat 14 TAVI setakata nie dan semua berjaya. Insyaalah kita doakan yg terbaik.

No comments:

Post a Comment