Selamat Datang ke Blog Mamatuk

Blog nie ambo setup untuk semua adik beradik dan sedara mara yang nak tahu status kesihatan Ma kita. Tapi diselitkan juga cerita2 lain yang dekat dihati ambo. Jadi terima kasih kerana concern anda semua dan melawat blog ini. Kalu ada salah silap maaf deh.

Wednesday, March 30, 2011

Balik Kelantan esok pagi - Ma transfer rumah Datin

Mak Kak Nor tak segar benar. Hospitalised for almost a week with all sorts of ailment. Diabetic, total kidaney failure, heart dysfunction and now having lower abdomen failure. Jadi pagi pagi lagi esok kena drive balik Kelantan. Jadi for now Datin will take over with regards to Mamatuk. Kalu tengok condition Mak Kak Nor tu alhamdulillah Mamatuk jauh lebih segar.

Tadi Tie call dia pun masih tak dapat nak contact Dr Rushila. She is trying her best. Jadi adik-beradik janganlah pressure dia pulak. Dia pun ada banyak problem right now..Azran hospitalised at Ampang Puteri with severe bleeding after tonsil operation. Mak Mertua dia pun tak sihat. Baru2 nie Mak Cik Som pun tak segar dengan lelah nya.

Kalau ada yang sudi nak update blog nie masa ambo di KB amat dialu2 kan.

Bila cerita orang nie tak segar dan orang tu tak segar teringat lah dalam khutbah last week antara nya bermaksud..sabda Nabi..antara nikmat nikmat Allah yang sering kita lupa ialah masa sihat kita dan masa lapang kita. Nikmat nya sihat nie adik kakak sekalian. Jadi pakat pakat renung lah apa yang kita telah penuhi masa sihat kita dan masa lapang kita...sbb ...pasti nya kita akan di tanya.

No comments:

Post a Comment