Selamat Datang ke Blog Mamatuk

Blog nie ambo setup untuk semua adik beradik dan sedara mara yang nak tahu status kesihatan Ma kita. Tapi diselitkan juga cerita2 lain yang dekat dihati ambo. Jadi terima kasih kerana concern anda semua dan melawat blog ini. Kalu ada salah silap maaf deh.

Friday, December 28, 2012

Sana sini December - 16 Dec - Lunch rumah Zam dan Jah di Seremban

Tukang masak tengah suspense
 Pada 16 December kami lunch rumah Zam and Jah.  Yang pergi nya ambo ngan Kak Nor.  Juga Ahmad dan Seng dan Iroh sekeluarga.  Sibuklah tuan rumah Zam dan Jah melayan kami.  Menu lunch sungguh istimewa.  Turkey dan Salamon yand di marinate dan dipanggang.  Memamng hilir lah menu mereka ni.  Tomyam mushroom pun ada.  Makanan ala ala fusion gitu.








Dah tak sabar nak terkam
 Tengok tu...dah tak sabar nak terkam.  Sambil nak makan sempat tengok TV astro Byond lagi.  Kawasan perumahan di Jasper Jaya Seremban ni baru siap dan rumah nya pun baru2 semua nya.  Rumah Zam dan Jah ni kemas dan ringkas.  Yang seronok nya meja makan tu banyak orang yang terkena nak sapu air atas meja.  Rupa rupa nya memang gambar di cermin tu camtu.





Menjamu selera.

Soalan yang semua tertanya tanya.  Betul ke Jah yang masak???.  Sebabnya semua yang di hidang memang sodaaap.  Sampai ada yang chek tong sampah nak cari evidence to indicate otherwise.  Esoknya balik KL ambo pun cari Salmon nak cicah ngan budu.  Anyway...thank you to Zam dan Jah for having us all.

No comments:

Post a Comment